«Нафтогаз» випустив важливе повідомлення для споживачів в Україні, оскільки дехто вже неодноразово отримав рахунки за газ із зазначенням непогашеної заборгованості.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗа словами компанії, споживачам, які мають будь-які розбіжності чи побоювання щодо цих платежів, рекомендується звернутися за допомогою до служби підтримки «Нафтогазу».
Компанія роз'яснила можливі причини виникнення несподіваних боргів за рахунками за газ і дала поради, як їх уникнути.
До поширених проблем належать:
Помилки у показаннях лічильників або помилки в номері особового рахунку, які можуть спричинити неправильне виставлення рахунків.
Також, якщо показання не будуть надані вчасно, оператор газорозподільної мережі може розрахувати плату на основі передбачуваного, а не фактичного споживання.
Затримка оплати за попередніми рахунками, що може спричинити додаткові витрати.
Щоб запобігти розбіжності у платежах, «Нафтогаз» рекомендує споживачам регулярно перевіряти показання лічильників та переглядати рахунки.
У разі заборгованості або прорахунку клієнти можуть звернутися електронною поштою client@gas.ua або скористатися чат-ботами в Telegram (@GASUA) та Viber (GASUA) для оперативної допомоги. Ці канали призначені для забезпечення точного виставлення рахунків та скорочення непорозумінь у рахунках за споживання газу.
Читайте також:
Ось так подарунок до Нового року: комуналка залишить дірку в кишені – який тариф підвищать
Призначення субсидії за новими правилами: виплачувати гроші на комуналку будуть інакше
Тарифи на комуналку вдвічі подорожчають із листопада: за що доведеться платити більше